Para idealna – Metanabol plus dieta na masę

metanabolMetanabol to suplement diety na budowanie masy mięśniowej, który w połączeniu z odpowiednią dietą może zdziałać cuda. Sam produkt jest przez stosujących go uważany za jeden z najskuteczniejszych na rynku. Jest to niewątpliwie spowodowane efektami jakie osiągają osoby po odbyciu kuracji. Natomiast eksperci zgodnie twierdzą, że Metanabol najlepiej działa, gdy zestawi się go z wysokobiałkową dietą. Co istotne nie kładzie się aż tak dużego nacisku na wykonywanie ćwiczeń fizycznych jak właśnie na odpowiednie żywienie. W tym wpisie na początku zajmiemy się samym suplementem, a następnie przejdziemy do informacji odnośnie posiłków jakie warto połączyć z kuracją.

Metanabol – sposób na masę mięśniową

Preparat cieszy się pozytywnymi opiniami zarówno wśród samych sportowców jak i naukowców. Jak się okazuje chętnie sięgają po niego kulturyści. Po pierwsze nie zawiera w sobie jakichkolwiek substancji zakazanych. Po drugie, daje spektakularne efekty przy minimalnych wysiłku fizycznych. Jak już zostało wspomniany sekret tkwi w połączeniu suplementacji z doborem posiłków. Poza tym, zawsze trzeba pamiętać, że każdy człowiek reaguje inaczej na tego typu bodźce. Ma to również związek z przemianą materii oraz ewentualnymi chorobami. Jednakże przy zażywaniu Metanabolu można mieć pewność sukcesu. Jedynie otwarte pozostaje pytanie ile to będzie trwało oraz jakie przyniesie ostatecznie efekty.

Co jeść, aby zwiększyć masę mięśniową z Metanabolem?

Sam w sobie suplement oddziałuje głównie na poziom testosteronu w organizmie. Dzięki temu pobudza to wzrostu masy mięśniowej. Jednakże człowiek, a raczej jego mięśnie potrzebują także odpowiedniego budulca. Takimi cegiełkami jest przede wszystkim białko. Można je znaleźć w większości jedzenia. Jednak ważne jest, aby było ono dobrej jakości. Warto sięgać po wszelkie serki wiejskie, twarogi (najlepiej tłuste), czy inne wyroby nabiałowe. Oczywiście białko to także kurze jaja, z których można wyczarować setki dań – jajecznica, omlet itp. W diecie prawdziwego faceta nie może również zabraknąć mięsa. Najlepiej jeść drób oraz wołowinę – są to najzdrowsze mięsa.

Metanabol – efekty jakie przynosi suplement

Na początek warto dać sobie kilka tygodni. Nie można spodziewać się od razu efektów. Najszybciej warto przeglądać się w lustrze dopiero po dwóch miesiącach. Jeśli zastosuje się naszą radę, czyli połączenie Metanabolu z odpowiednią dietą, rezultaty powinny być lepsze. Można się wtedy spodziewać przybrania na masie mięśniowej nawet do 10 kilogramów. Aby wszystko poszło gładko trzeba trzymać się zaleceń producenta i nie przekraczać dziennej dawki. Poza tym dieta powinna być restrykcyjnie trzymana przez okres suplementacji. Jedzenie co najmniej 4 do 6 razy w dni treningowe. Warto kontrolować kalorię oraz co się je.

Metanabol jest suplementem diety, który świetnie sobie radzi ze zwiększeniem masy mięśniowej. Jest on popularny na całym świecie dzięki chociażby pozytywnej reklamie wielu sportowców. Producenci preparatu zachęcają również do zadbania o swoją dietę. Badania wykazują, że to co się je podczas suplementacji ma spore znaczenie na jej rezultaty. Nie warto się bezsensownie męczyć skoro można używać Metanabol.

Odpowiednia dieta, aby zwiększyć masę mięśniową

dieta na masę mięśniowąJeśli marzą Ci się muskuły ze stali to na pewno musisz zacząć od odpowiedniej diety. Jednak co oznacza pojęcie „odpowiednia dieta”? Po pierwsze należy zastanowić się jakie składniki są ważne dla rozbudowy masy mięśniowej. Dlatego też nie bierze pod uwagę się dań niskokalorycznych. W tej diecie postaw na dobre kalorie i raczej ich sporą ilość.

Najważniejsze to dopasować jadłospis do swojego trybu życia oraz metabolizmu. Jedni po zjedzeniu kawałka pizzy przybierają od razu na wadzę, kiedy innych organizm zachowuje się jakby miał tasiemca. W większości przypadków ma to związek z przemianą materii oraz uwarunkowaniami zdrowotnymi.

Jakie składniki powinny królować w diecie na masę?

Po pierwsze to co nasze mięśnie lubią najbardziej czyli białko! To oznacza jedzenie wszelkich:

  • twarogów (najlepiej półtłustych),
  • serków wiejskich (bez dodatków i nie w wersji light),
  • mięso i to raczej chude typu drób, wołowina i polędwica wieprzowa,
  • ryby w każdej postaci, jednak polecamy przyrządzanie jej na parze czy grillu, a nie smażonej na tłuszczu.

Drugie w kolejności są węglowodany, które także są niezbędne do budowy mięśni. Jednak nie wszystkie są odpowiednie i dadzą Ci siłę na treningach. Chodzi oczywiście o to, aby spożywać węglowodany złożone, a nie proste (cukier, białe pieczywo, biały ryż i makaron). Te drugie nie dodadzą ani grama mięśni, ale za to sporo tłuszczu. Natomiast do węglowodanów złożonych, które polecamy zawierać w swojej diecie zalicza się:

  • warzywa strączkowe np. soja, soczewica, groch czy fasola i bób,
  • wszelkiego rodzaju kasze,
  • makaron pełnoziarnisty,
  • ciemne, najlepiej żytnie pieczywo,
  • owoce takie jak jabłko, gruszka,
  • błonnik.

Oczywiście dziennie zapotrzebowanie organizmu nie kończy się na mięsie i kaszy. Ważne w każdej diecie jest jej różnorodność. Dlatego nawet jeśli nie potrafisz super gotować to nie przejmuj się, można wyczarować naprawdę pyszne dania w kilkanaście minut. Jednak zapamiętaj, codzienne jedzenie kurczaka z ryżem nie przyniesie zadowalających Cię efektów. W związku z tym nie zapominaj o codziennej porcji warzyw i owoców. Dzięki nim dostarczysz organizmowi witaminy, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania.

Co zrobić, gdy brak efektów?

Jeśli po kilku tygodniach trzymania się diety nie widzisz efektów, warto wtedy zastanowić się nad jakimś wspomagaczem. Oczywiście nie mamy na myśli szprycowania się niedozwolonymi substancjami, które są z resztą niebezpieczne dla zdrowia. Polecamy sięgnąć po sprawdzony suplement diety. Jednym z niewielu dostępnych na rynku i całkowicie wytwarzany z naturalnych składników jest metanabol, o którym jeszcze wspomnimy na blogu.

Dieta to sprawa bardzo indywidualna, dlatego zachęcamy do wizyty u dietetyka, który dobierze profesjonalne menu dla Ciebie. Oczywiście w Internecie są dostępne przykładowe jadłospisy. Jak najbardziej można od tego zacząć, jednak nie zawsze to się sprawdzi.

Zasady, których musisz przestrzegać będąc na diecie odchudzającej

dieta na odchudzaniePo pierwsze nie należy się nastawiać od razu negatywnie. Wyraz „dieta”, a w szczególności „odchudzająca”, nie kojarzy się najlepiej. Z reguły są to dni wyrzeczeń, głodu i.. tęsknoty za czekoladą. Jednak tak być nie musi. Już od dawno zerwano z mitem głodzenia się. Większość osób jest świadoma, że taka metoda przynosi odwrotne efekty. Zamiast zgubienia kilku kilogramów, przybiera fałdek tłuszczu. Natomiast co do odmawiania sobie wszystkiego, to również schowajmy między mity. Większość osób nie wytrzyma długo bez swojej ulubionej słodkiej przekąski itp. Więc na początku rzeczywiście jesteś w stanie odmówić sobie wiele, jednak potem pochłaniasz jej wielokrotną ilość. Efekt jo-jo murowany.

Co jeść, a czego unikać?

Na pewno należy zrezygnować ze wszelkich potraw tłustych i Fast foodów typu:

  • pizza (chyba, że na cienkim cieście, tylko z domowym sosem pomidorowym , mozarellą i rukolą),
  • hamburgery (dozwolona wersja w żytniej bułce, bez sosów majonezowych, a zamiast kotleta filet z łososia na parze),
  • frytki (znowu alternatyw mogą być pieczone bataty z odrobiną soli morskiej i tymiankiem),
  • mięso w panierce smażone w głębokim tłuszczu (od tego nie ma wyjątków!).

Jeśli chodzi o tłuszcz to nie można z niego całkowicie wyeliminować z diety. Jest on niezwykle ważne w prawidłowym funkcjonowaniu ludzkiego organizmu. Chociażby wspomaga wchłanianie witaminy A, np. do surówki z marchewki zawsze warto dodać łyżkę oliwy z oliwek. A skoro mowa już o zdrowych tłuszczach to oczywiście zawsze możecie sięgać po:

  • olej kokosowy,
  • oliwę z oliwek,
  • olej lniany.

Natomiast w odchudzającym menu nie może zabraknąć warzyw i ryb. Wiele się mówi o pozytywnych aspektach tzw. diety śródziemnomorskiej. Rzeczywiście jest to wzór do, którego warto dążyć. Opiera się ona przede wszystkim na świeżych składnikach typu ryby, owoce morza – oczywiście gotowane na parzę, bądź grillowane. Poza tym królują surowe warzywa w postaci kolorowych sałatek i nasiona. Jednak uwaga na orzechy, chociaż są źródłem wiele potrzebnych składników nie należy z nimi przesadzać. Po pierwsze są niezwykle kaloryczne, a po drugie długo się trawią, więc lepiej nie jeść ich na noc.

Jak schudnąć, aby uniknąć efektu jo-jo?

Fundamentalna zasadą jest tempo w jakim się chudnie. Przeważnie szybkie spadki wagi kończą się równie szybkim przybraniem na niej. Często niestety nie tylko wraca się do starej wagi, ale też dorzuca do tej puli kilka kilogramów. Dlatego warto zadbać o to, by nie dopuścić do tzw. efektu jo-jo. Po pierwsze systematyczność – oto słowo klucz. Lepiej gubić mniej kilogramów, ale w dłuższym okresie czasu. Optymalnie jest, oczywiście to jest uzależnione od tego z jakiego pułapu wagowego startujesz, zrzucanie między 3 a 5 kg co dwa tygodnie.

Każda dieta ma swoje plusy i minusy. Jednak jest jedna zasada, która może wiele zmienić w Twoim postrzeganiu bycia na diecie. Tak naprawdę nie warto się katować jakimiś specjalnymi i wymyślnymi sposobami na zrzucenie zbędnych kilogramów. Po prostu jedz często i małe porcje – minimum pięć dziennie co mniej więcej 3 godziny. A po drugie wprowadź do życia systematyczny ruch fizyczny. Cała tajemnica zgrabnej sylwetki!

Dieta kujona – czyli co jeść, aby sprawnie funkcjonował mózg

Początek roku to dla studentów czas sesji. Jednak nie tylko z myślą o nich postanowiłam napisać ten tekst. Po prostu warto zadbać o swoje szare komórki nawet jeśli jest się już na emeryturze. Często właśnie ciało jest sprawne, ale nie potrafimy w pełni wykorzystać umysłu. Nawet jeśli nie odczuwasz potrzeby wspomożenia pracy zwojów mózgowych dobrze wiedzieć co pomaga koncentracji oraz utrzymaniu dobrej kondycji przez mózg.

Na początku mała dawka anatomii

Mózg składa się aż w 80% z wody. Nasuwa się od razu bardzo proste skojarzenie – pij dużo i systematycznie właśnie ten trunek, a nie będziesz miał problemu z pracą umysłową. Jeśli właśnie czeka Cię ważny egzamin lub rozwiązanie jakiegoś problemu, wypij szklankę mineralnej. Natomiast jak ze wszystkim, tak i do picia trzeba podchodzić z rozwagą. Jeśli wypijemy na raz litr to oczywiście uruchomi inne procesy fizjologiczne i zamiast skupienia na zadaniu, będziesz myślał tylko o wycieczce do toalety.

Zanim przejdę do menu dla mózgu, kilka słów o ruchu fizycznym

Sport jest dobry na wszystko i ma wpływ także na pracę mózgu. Dzieje się tak, dlatego że wysiłek dostarcza więcej tlenu do naszego komputera pokładowego. Podczas treningu, czy nawet zwykłego spaceru krew szybciej krąży. Te wszystkie czynniki przekładają się na funkcjonowanie mózgu. Dlatego warto codziennie zrobić coś dla niego. Nawet jeśli nie chcesz wybrać się na siłownie warto chociażby zamienić samochód na rower albo windę na schody.

Co jeść, aby wesprzeć pracę mózgu?

  • Orzechy włoskie (nie bez powodu swoim kształtem przypominają właśnie mózg)
  • Kurkuma (wspomaga naprawę komórek mózgowych)
  • Gorzka czekolada (co do zasady cukry proste w mlecznej wersji czekolady są szkodliwe dla procesu myślowego, jednak tą możesz jeść bez wyrzutów sumienia)
  • Borówka amerykańska (ma właściwości lepsze niż kawa – pozwoli ci na pracę do późna na wysokich obrotach)
  • Kalafior/brokuły (kopalnia witaminy B)

Tych kilka składników w diecie w połączeniu z ruchem fizycznym i wodą, podkręci działanie mózgu.